czwartek, 18 października 2018

Układam myśli

Denerwuję się czasem bardziej, czasem mniej, nową-starą pracą. Czasem dopada mnie stres i wtedy muszę przywoływać siebie do porządku. Budowanie dystansu do pewnych rzeczy niekiedy jest dość wymagające. Z pewnością na plus odczuwam ogromną różnicę w kontaktach z ludźmi. Łatwiej mi nawiązać swobodny, przyjazny kontakt z otoczeniem w nowym miejscu pracy. Mimo stresu, dużo się uśmiecham. Cokolwiek by się nie działo, chyba już nie będzie tak mrocznie w moim życiu jak bywało. Choćby w żałobie po Nokii i Czesterze. Niepokój nie jest w moim życiu czymś wyjątkowym i nieznanym, więc umiem się z nim obchodzić. Czasem zdecydowanie i stanowczo odcinam się od niego. Mam swoje Perfekcyjne sposoby. :)

Troszkę ograniczyłam kontakty towarzyskie, ponieważ wiele energii zabiera mi odnalezienie się w nowej sytuacji zawodowej. Mam poczucie, że coś i kogoś zaniedbuję, ale potrzebuję jeszcze chwili na odnalezienie się w tym wszystkim. Dni mijają szalenie szybko. Nie wiem jakim cudem dzisiaj jest już czwartek, skoro jeszcze przed chwilą była niedziela. Z G. mamy kontakt. Czasem proza życia oddala nas od siebie, czasem przybliża. Czasem chciałabym wrócić do domu,w którym ktoś po prostu jest, czasem potrzebuję być sama.

Marzę o wyjeździe na brytyjską wieś, to mi pomaga się odprężyć. Tęsknię za tą soczystą zielenią, rześkim, morskim powietrzem, urokliwą architekturą wsi i małych miasteczek. Tyle jeszcze chciałabym zobaczyć. Na ten moment otaczam się marzeniami i uciekam myślami "do tych pagórków leśnych, do tych łąk zielonych", nie nad Niemnem co prawda, bo tam mnie nie było. Wspomnienia o mojej rodzinnej wsi budzą tęsknotę i żal, jakieś pomieszanie uczuć i wspomnień. W każdym razie jestem, żyję i chcę żyć tak jak potrafię najlepiej. Wiem, że chwilowo jest i będzie ciężej, ale wydaje się to być zrozumiałe. Zbliża się weekend. Zadbam o siebie jak tylko potrafię najlepiej. To bardzo ważne by moja chadowa głowa mogła otrzymać możliwie najwięcej dobrej energii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz