wtorek, 28 grudnia 2010

Uwaga! Proszę nie tulić (zwierząt)?

Wyczytałam wczoraj w gazecie, że lepiej jest nie przytulać psów wystraszonych wybuchami petard. Przez takie przytulanie i głaskanie utwierdzamy zwierzaki, że dzieje się coś niedobrego i tym samym przyzwalamy im na bycie przerażonymi. Przez to jeszcze bardziej wpadają w panikę

Ciekawe... Ciekawe jak to jest z nami. Czasem bardzo się boję. Dzieją się niedobre rzeczy a ja jak ten wystraszony zwierzak biegam w popłochu, by znaleźć jakieś schronienie. Czy to lepiej, że mnie nikt nie koi? Czy gdyby ktoś spróbował to zrobić to lęk pochłonął by mnie bez reszty?

2 komentarze:

  1. http://scan.oxfordjournals.org/content/early/2010/11/28/scan.nsq085.full
    to jest chyba całkiem adekwatne do Pani blogowego wpisu.
    można więc stwierdzić, że blog jest naukowo "approved"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, właściwie dopiero teraz trafiłam na ten komentarz i zamieszczony przez Panią /Pana link. Bardzo dziękuję. Tyle pod nim informacji. Czy mogę to gdzieś znaleźć po polsku?

      Usuń