czwartek, 2 marca 2023

Niedobór B12, kwasu foliowego i żelaza

Odkąd pamiętam zawsze miałam fatalny obraz krwi. Lekarze nie badali tego głębiej nawet jak byłam pod opieką hematologa. Tymczasem moja lekarka pierwszego kontaktu zleciła badanie B12, kwasu foliowego i żelaza. Wszystkie wyszły przy najniższej granicy. 

Dowiedziałam się, do tego, że mam ecoli w moczu i mój organizm nie może tego zwalczyć ze względu na słabą krwiotwórczość. Okazuje się, że dziesiątki lat niedoborów plus infekcja wpłynęły na przewlekle wyczerpanie, z którego nie umiałam się wytłumaczyć więc byłam przekonana, że po prostu jestem zjebana. Huśtawki nastroju, stany depresyjne są typowe dla niedoborów i dlatego jebane antydepresanty nigdy nie działały a ja od trzech lat cierpię na wyczerpanie i apatię, a powrót do życia kojarzy mi się z gehenną, skoro mam podstawowe problemy ze zwykłym funkcjonowaniem. Ogromne zmęczenie, leżenie w łóżku, kłopoty z myciem się, jakieś wyjścia z domu. To kompletna katorga.  

Jeśli okaże się, że z powodu tych niedoborów chodzę z nosem przy ziemi a nie kurwa problemów psychicznych, które już mnożę na potęgę żeby tylko zrozumieć co mi jest. Jeśli przez te gówno chciałam się zabić to nie wiem w co jeszcze wierzyć. Dziesiątki lat pierdolenia, że wyniki słabe ale nikt nie badał tego głębiej, bo NFZ nie refundował badań. Kurwa sama bym za nie zapłaciła Chuje!


5 komentarzy:

  1. Miałam podobną historię - 5 lat najwyższych dawek antydepresantów a okazało się że wystarczyła lewotyroksyna, końskie dawki magnezu, wit. D3 i jak ręką odjął. Po prostu chora tarczyca i niedobory. Trzymam kciuki za wyzdrowienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dobrze, że u Ciebie się wyjaśniło. Mam nadzieję, że u mnie wreszcie też. Jestem już naprawdę bardzo wyczerpana. Muszę wziąć się za odpowiednią suplementację. Trzeba też pamiętać, że chorowałam przez dziesiątki lat na bulimię.

      Usuń
  2. To ja też zbadam, bo antydepresanty od lat nie działają. PS. Bierz koniecznie witaminę D3, nie suplement tylko lek, np. Vigalex Max

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź koniecznie. U mnie te poziomy naprawdę bardzo złe. Przez dwa dni po zastrzyku z B12 czuję przypływ energii. To jakoś tak działa od razu ale póki co tylko przez chwilę. Dopiero po kilku miesiącach powinno być lepiej.

      Usuń
  3. Wroce tu za rok. Pani bedzie plywala w witaminkach, a psychika nadal zjebana.

    OdpowiedzUsuń