poniedziałek, 17 czerwca 2013

Lepiej.

Piękny dziś mamy dzień. Upał, ale w cieniu na ławce jest cudownie. Rano poszłam na rower, potem długi spacer, kończąc z książką w parku. Odzyskałam już równowagę i czuję się w miarę dobrze.

Właściwie pomogły mi słowa jednego z moim dobrych kumpli, który zapewnił mnie, że cokolwiek się stanie, po tym co zaszło w czwartek, pomoże mi ze wszystkim i nie pozwoli zginąć. Czasem takie słowa mają zbawienną moc.

W środę komisja w ZUSie. Jeśli dostanę zasiłek będę mogła zaplanować krok po kroku pewne działania, o których nieśmiało myślę. Jeśli go nie dostanę, będę miała bardzo mało czasu i mnóstwo stresu, by zadecydować o tym co i jak dalej. Cóż, zobaczymy.

Cieszę się, że pogoda jest tak piękna. Tak długo czekałam na słońce i wreszcie jest.
Chciałabym wyprowadzić moje życie na prostą. Teraz byłoby łatwiej, kiedy aura sprzyja. Mniej więcej wiem, w jakim kierunku chcę zmierzać. Potrzebuję tylko więcej samozaparcia i wiary we własne możliwości. No i sporo siły.
Czasem miewam takie dni, kiedy trudno mi podnieść się z łóżka. To mnie właśnie smuci, że te dni pojawiają się bez względu na okoliczności.



3 komentarze:

  1. wierzę, że Ci się uda :) Komisje nie są takie straszne - pamiętaj aby się nie wyspać i ubrać jak lump :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani mam do was prośbę, chciałam się poradzić. Zwracam się do osób z rozpoznaniem zaburzenie osobowości borderline, którzy byli w Babińskim w Krakowie. Podzielcie się swoimi doświadczeniami z psychiatrami pracującymi w Babińskim. Kogo byście polecili z lekarzy psychiatrów stamtąd żeby osoba z borderline się udała na wizytę prywatną na taką porządna konsultację dotycząca diagnozy i leczenia lekami psychotropowymi, kto szczególnie starannie dobiera leki? Dla ułatwienia wypiszę psychiatrów stamtąd:
    lek. med. Ewa Niezgoda – specjalista psychiatra, psychoterapeuta, ordynator;
    lek. med. Bartosz Puk – specjalista psychiatra, psychoterapeuta;
    lek. med. Jacek Kowaleczko – specjalista psychiatra, psychoterapeuta;
    lek. med. Aleksandra Wieczorek – specjalista psychiatra, psychoterapeuta;
    lek. med. Marcin Kijas – specjalista psychiatra, psychoterapeuta.

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętaj o tym, ze porażka z komisją może być dla Ciebie lepszym rozwiązaniem - więc optymistycznie spójrz Bez kopa i sytuacji bez wyjścia nie ruszysz.Jeśli nie ma wyjścia Ty wyjście znajdujesz. Jesteś świetna na najgorsze sytuacje. Musisz to wstajesz i załatwiasz sprawę. Nie musisz to umierasz w rozterkach, albo porzucasz problemy i chwila luzu.
    Jednak robota to jest dla Ciebie dobre rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń