poniedziałek, 19 sierpnia 2013

I co teraz?

Nie śpię, ale nie dlatego, że wciąż pędzę. W sobotę przejechałam rowerem jakieś kosmiczne odległości. Zwiedziłam kilka podwarszawskich miejscowości. W niedzielę rano nie dałam rady podnieść się z łóżka. Z otwartego balkonu oglądałam kolejny, słoneczny dzień i strasznie mnie korciło żeby gdzieś biec. Pomyślałam jednak, że to już przesada i tak oto zostałam w domu. Naturalnie łatwo nie było a mówiąc wprost było byle jak. Taki byle jaki dzień. Tylko czemu?

W środku odczuwam niepokój. Nie jestem z siebie dumna po dzisiejszym dniu. To dziwne. To głupie. Dlaczego łatwiej skupić mi się na tym co złe? Dlaczego nie mogę napisać, że z całego bezmiaru gówna, które siedzi w mojej głowie a także mnie otacza, oto właśnie przeżyłam kolejną sekundę, minutę, godzinę, dzień i jestem właśnie o ten czas bogatsza!? Ten zdobyty czas i to doświadczenie mogę obracać w dłoni, przyglądać się im i nadawać temu swój własny sens.

To zaskakujące ale mam taką władzę, taką moc by nadawać znaczenie wszystkiemu! Każdej rzeczy!

Jakże niewygodna to odpowiedzialność...




2 komentarze:

  1. Rozumiem Twój niepokój. Też przychodzi do mnie często. Musimy przeczekać i nie działać destrukcyjnie. Jak sobie radzisz z bulimią? Jest lepiej? Pytam ponieważ ja się wpędzam w zastraszającym tempie po raz kolejny w anoreksję i nie wiem jak sobie poradzić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bulimią nie jest dobrze. Tak strasznie mi głupio, że się w nią wciągnęłam znów. Myślę, że mam dość poważne zaburzenia odżywiania. Temat jedzenia stanowi tło do wszystkiego innego. I choć wydaje mi się, że przecież robię tyle ciekawych konstruktywnych rzeczy, to jednak o wszystkich nich decyduje mój aktualny "ciąg" Chyba nigdy tego nie zrozumiem, choć może powinnam. Z tym, że ja strasznie nie lubię czytać i dowiadywać się o tych wszystkich patologiach, które mnie dotyczą. Chyba naiwnie wierzę, że metodą prób i błędów pozbędę się ich sama lub je całkowicie wyeliminuję. Moja bulimia i Twoja anoreksja to ten sam mechanizm.

      Usuń