poniedziałek, 23 stycznia 2023

Chce mi się żyć

To ciekawe ale to już chyba tak tydzień życie mnie woła. Chodź, zróbmy coś fajnego razem. Mówię tej sobie z przyszłości, że myślę o niej. Zrobię tyle, ile w mojej mocy żebyś nie cierpiała. Kiedyś zapyta mnie o to, czy aby wszystko dla niej zrobiłam. Upewniam się, czy to moje minimum i max w jednym to rzeczywiście wszystko. 

O czym będziesz wtedy myślała? Z czym będzie najtrudniej? Kto Cię wówczas ukoi? Czym się wesprzesz? 

Jaki będzie twój status materialny? Czy będziesz miała dach nad głową? Będziesz miała co jeść? Będziesz miała na leki, potrzebne rzeczy? Gdy już będziesz stara, schorowana i słaba, co będzie twoją siłą? 

Odpowiadasz: "Ty mi powiedz. Powiedz co dla mnie zrobiłaś?" 

Całe życie uczę się życia i siebie. Ale też nie zapominam dokąd zmierzam. Może fakt, że myślę o tobie, że zabiegam o tę mądrość dla nas wszystkich, sprawi, że nie będziesz czuła się tak nieszczęśliwa. Ostatnio martwię się jak to wszystko zniesiesz. Dlatego chcę żyć. Dlatego chodźmy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz