czwartek, 11 października 2012

Mam pracę

No i mam tę pracę. Tyle tylko może na tę chwilę, bo cała w nerwach jestem.
16stego mam wizytę u mojej lekarki. Postaram się z nią wówczas załatwić psychoterapię.
Przez weekend muszę opanować prawo pracy tymczasowej. Jeśli ktoś z Was jest w tym dobry to help!

No i co tam jeszcze. Muszę wziąć kilka godzin jazdy autem po wawie, bo po mieście tu nie jeżdżę i zapomniałam jak w ogóle się poruszać samochodem po Warszawie.

Będzie to ciężki kawałek chleba, ja wiem. Będzie ciężko jak cholera.

8 komentarzy:

  1. Cieszę się. I trzymaj się mocno. Dasz radę.
    Ella

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, babo, wspaniale!
    Kup taniego GPS-a i jazda!

    Wielki sukces! Jestem bardzo dumna!

    OdpowiedzUsuń
  3. wczytaj się w umowę i w to prawo; przy Twojej operatywności możesz mieć super rezultaty; ważne by śmietanka była Twoja

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję! :), no to teraz jazda na terapię i do przodu!,
    nie jestem specjalistą od prawa pracy ale mam blisko ludzia, którego mogę o coś zapytać, więc jakby co pytaj, a jak bedę mogła to pomogę
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :-) gratulacje! Fajnie,że z pracą się udało. Z pr pracy jakby coś to mogę pomóc. Wiktoria:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa. Wiktoria, pr pracy mnie przeraża i ustawa o pracy tymczasowej, to zadanie na weekend. Nie uczyłam się kupę lat. Niczego. Nie wiem nawet czy mój mózg potrafi cokolwiek przyswoić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. http://kwejk.pl/obrazek/1464861/motywator.html

    OdpowiedzUsuń