poniedziałek, 8 października 2012

Plan na jutro

Myślicie, że się uda? :)

9 komentarzy:

  1. Myślę, że tak. Skoro mnie się udaje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsza ta rozmowa dzisiaj o pracę. Na pierwszych wypadam dobrze, kolejne są już o wiele trudniejsze, bo pytają mnie o szczegóły a ta będzie kolejna i z szefem szefów. Ojoj, boję się trochę...

      Usuń
    2. Trzymam mocno za Twoje powodzenie.

      Usuń
  2. Napisz co chcesz zrobić od zaraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zaraz Baabciu to nie piję trzeci dzień i nie objadam się bulimicznie tydzień.

      Usuń
  3. Prawdopodobnie dostałam tę pracę. Najpóźniej w piątek będę wiedzieć na sto procent jak jest. Kolega dzwonił do mnie i powiedział, że jego szef powiedział, że mnie wezmą. Jutro mają jeszcze dwie rozmowy z kolejnymi kandydatami, ale są póki co na tak jeśli chodzi o mnie.

    OdpowiedzUsuń