poniedziałek, 26 września 2016

Ogłoszenie

Dałam ogłoszenie, że potrzebuję pomocy przy sprzątanięciu mieszkania, zrobieniu drobnych zakupów i ugotowaniu od czasu do czasu prostego obiadu. Pomyślałam, że może uda mi się pieniądze na taką pomoc wyegzekwować od siebie, wydając mniej na objadanie się.

Dzięki temu będę miała i pomoc, i obecność człowieka w sensie fizycznym. Może to lepsze od terapeuty. Bo ja nie potrzebuję gadać o sobie (od tego mam blog), a raczej potrzeba mi konkretnej pomocy w zwykłych czynnościach dnia codziennego.

Dzisiejszy poranek niespokojny, bo jakieś nieporozumienia wynikły z Liverpoolem. Trochę napięta sytyacja. Źle to na mnie wpłynęło.

Tak, pomysł z pomocą jest chyba dobry.

2 komentarze:

  1. może sama obecnośc pomoże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Napisało sporo osób, bo prosiłam o kontakt mailowy. Wstydzę się trochę siebie, ale fajnie by było, gdyby ktoś był. Masz rację.

      Usuń