poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Jest nadzieja :)

Kochani, jest nadzieja dla nas. Odpisał mi właściciel i manager kliniki, w której pracuje mój alternatywny lekarz z propozycją spotkania i omówienia szczegółów organizacyjnych celem stworzenia grupy wsparcia dla BPD.

Napisał, że musi się jeszcze skontaktować z doktorem Sulikiem w tej sprawie i odezwie się do mnie jeszcze w tym tygodniu.

Tak więc piszcie, kto jest zainteresowany wzięciem udziału w warsztatach. Piszcie też o swoich propozycjach. Jak to sobie wyobrażacie, jaką kwotę od osoby za warsztat raz w miesiącu jesteście w stanie przeznaczyć. Jakiej wielkości grupa wchodziłaby w grę itd.


3 komentarze:

  1. Witaj,
    Jestem zainteresowana taką grupą. Myślę, że im mniejsze grono ludzi tym lepiej. No i idealnie byłoby gdyba taka grupa była bezpłatna...
    Zatem czekam na szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, w takim razie mam już jakieś pięć osób. Z tą bezpłatnością grupy będzie problem, bo samo wynajęcie trenera(terapeuty) do prowadzenia grupy będzie pewnie kosztowne dość.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak...Rozumiem, że raczej nie znajdzie się terapeuta, który bez pieniążków się tego podejmie:(

    OdpowiedzUsuń