poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Jestem

Jestem. Tak jak napisał P., trochę spanikowałam. Ale chyba już będzie dobrze. Szczegóły niebawem.
Zobaczcie co mi odpisał mój "alternatywny" doktorek odnośnie stworzenia grupy wsparcia dla BPD:

"Pani (...),

Nie mam pojęcia jak to zorganizować, bo nigdy tego nie robiłem. Specjalistów łatwo znaleźć pisząc na adres takich klinik jak Volta np. z propozycją współpracy. Co do miejsca - naprawdę nie wiem...

Fajny pomysł, nowoczesny. Na pewno taka grupa potrzebna i to bardzo.
Jakby co to służę radą. Tylko zaznaczm że ja się na marketingu nie znam :)"


Chodźcie zorganizujemy tę grupę. Pomożecie mi?
Elvi, pisałaś coś kiedyś o fundacji. Może spróbujmy coś zrobić?

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że już jesteś. Uffff.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem! Tak, pisałam. Temat b. poważny. Fundacja, grupa wsparcia itd. Prędzej czy później coś takiego powstanie. Jestem na urlopie z kiepskim dostępem do sieci. Musimy o tym pogadać jak wrócę. A póki co zbieraj pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. no i jest dobrze
    i tego się trzymajmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na Ciebie kochana

    OdpowiedzUsuń