wtorek, 14 sierpnia 2012

Odejdę z latem

Z dnia na dzień, coraz bardziej doskwiera mi uczucie pustki wewnętrznej. Coraz bardziej zapadam się w siebie. Dużo milczę, mało się zastanawiam. Odliczam jedynie godziny do kolejnych poranków, bo poranki są najpiękniejszą częścią dnia. Choć dzisiaj czuję się nieco wymięta. Od kilku dni budzę się już nieco później. Z trudem wstaję. Dużo energii poświęcam na to by postawić się do pionu.

Jedyne co mi jeszcze sprawia przyjemność to poranna kawa i muzyka.

Za chwilę jadę do szpitala, moja przyjaciółka idzie na ten oddział, na którym byłam wiosną.
Jest bardzo zdenerwowana. To jej pierwszy pobyt w szpitalu psychiatrycznym. Będą ją diagnozować pod kątem ChAD. Źle z nią ostatnio. Postaram się ją wesprzeć.

Myślę coraz częściej o śmierci. Myślę, czy to nie byłby głupi pomysł. Nie mam siły na życie, na to ciągłe zawieranie swoich impulsów, ponoszenie konsekwencji własnych zachowań. Jest mi bardzo ciężko. Tak, jest mi ostatnio cholernie ciężko. Tylko co z kotami? Może chcielibyście moje koty?

Wiem, że nadchodząca jesień to dla mnie wyrok. Całą zimę czekam na wiosnę i lato. Tego roku nie mogłam się jakoś szczególnie cieszyć tymi porami roku. Niejasna sytuacja życiowa przysłoniła mi urok tych dni.

Ech.. ciężki poranek. Coś się dzieje, coś jest nie tak.



7 komentarzy:

  1. Tak, świetny pomysł :). Weźmiemy Twoje koty żebyś ty spokojnie i bez wyrzutów mogła popełnić samobójstwo :)
    Ściskam Cię mocno
    Ella

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robi się takich rzeczy kotom...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś się prosisz o solidnego kopa w dupę.
    Zamiast tego bardzo mocno przytulam. Tak mocno, że odchodzą wszystkie głupie myśli.

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja też pierwsze co pomyślałam - kopnąć Cię?!!!
    kochanie koty betka - pomysl komu mnie oddasz do utulenia??? a co myślisz pępku świata?
    ja to się już w ogóle nie liczę?

    po oswajałaś proszę bardzo tylko rozszerzone wchodzi w grę - umówimy się wszyscy - zna m paru chętnych i to jak i

    no trochę nam zejdzie na wybieraniu metody - są kontrowersje

    no k* mam nadzieję, że Ci przeszło!
    jak Babuleńkę znajdujesz dziś?
    Coś zagramy ale co by tu - kto ma jakiegoś kopa? Poszperam i żeby mi to było ostani raz w tym tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.tekstowo.pl/piosenka,depeche_mode,somebody.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny utwór Baabuś :) Tekst piękny. Dziękować. No a ja jestem sobie. Jestem. Czekam na siłę, na dobry wiatr, który mnie pchnie w stronę życia. Pewnie życie przyjdzie, choć teraz ode mnie odeszło, cholera wie gdzie. Pójdę go poszukać.

      Usuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=ngyBUeygLZs&feature=related

    OdpowiedzUsuń