wtorek, 28 sierpnia 2012

O grupie c.d.

Na warsztat zgłosiło już chęć uczestnictwa kilka osób. Wiem, że wszystko to kwestia finansów, ale jak tylko będę wiedzieć coś więcej, dam znać.

Jeżeli możecie się wypowiedzieć, napiszcie proszę jakiej pomocy głównie oczekiwalibyście?
Ja tak, jak pisałam, myślałam o jakiejś psychoedukacji połączonej z treningiem umiejętności osobistych i społecznych.

Rozumiem przez to naukę o emocjach, asertywności (nie mylić ze sztuką mówienia nie). Naukę umiejętności radzenia sobie z negatywnymi emocjami, ze złością, z uczuciem pustki wewnętrznej, autodestrukcją, naukę relacji międzyludzkich, partnerskich, itd.

Nie wiem jeszcze co powiedzą mi w tej klinice. Klinika jest znana w Warszawie, skupiająca dobrych lekarzy. Byłam tam u nich na wizycie. Mają jakąś fundację - Fundacja Jaroszyńskich, która wspiera takie inicjatywy jak ta z tą grupą.

Oby się udało i oby nie było drogo, tak by było nas na to stać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz