wtorek, 11 grudnia 2012

Warsztaty dla BPD ruszają!

W pierwszą lub drugą sobotę stycznia (sprecyzuję to 22 grudnia) rusza grupa warsztatowa dla osób z BPD. Warsztaty będą prowadzić lekarz psychiatra oraz psycholog. Grupę będzie superwizjować, terapeutka z oddziału 7f w Krakowie, która zajmuje się tylko i wyłącznie BPD.

Jest to pierwsze tego rodzaju przedsięwzięcie w Polsce.
Osoby, które wezmą w niej udział będą miały możliwość wpływać na charakter warsztatów.
Pierwsze spotkanie będzie spotkaniem zapoznawczym oraz będzie miało na celu wymianę poglądów odnośnie funkcjonowania grupy. Oczywiście ostateczny kształt warsztatom nada superwizorka.

Ilość osób - maksymalnie 7
koszt - 150 zł/osoba
czas trwania - 2,5 h
miejsce - Warszawa, klinika Volta, na ulicy Belgijskiej 11

Godzinę rozpoczęcia będę znała 22 grudnia.

Jeśli ktoś z Was jest wstępnie zainteresowany proszę o kontakt na mój email: perfekcjonizm@gmail.com

Jeśli napisałam coś chaotycznie przepraszam.
W razie czego piszcie i dopytujcie.

5 komentarzy:

  1. 150 zł to za jedno spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. po 7 latach terapii analitycznej jestes.. i co? jak to oceniasz? ja bym oceniła negatywnie.. (ja jestem w trakcie) jak sobie radzisz?
    selma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wszystko potoczyłoby się inaczej, gdyby terapeutą była kobieta. Ale ogólnie chyba ok. Trudno mi teraz się wypowiadać w tym temacie. Wciąż nie jestem jeszcze sobą po ostatnich wydarzeniach.

      Usuń
  3. trzeba walczyć nie ma innej drogi

    OdpowiedzUsuń