sobota, 28 maja 2016

Mam dość!

Wiem, że powinnam być dla siebie wyrozumiała. Ale to jest nie do zniesienia.
Dzień zaczęłam dobrze. Zrobiłam większe porządki, z umyciem lodówki łącznie.  Koło 13.00 poszłam na bazarek po truskawki, przy okazji kupiłam cztery kwiatki na balkon. Kupiłam coś do jedzenia, po czym w domu zjadałam to wszystko na raz i tak się rozkręciłam.
Po południu poleciałam do sklepu i zrobiłam zakupy, za kolejne 50 zł. I tym sposobem dzisiaj wydałam 100 zł, odejmując 16 zł na kwiaty, resztę przejadłam. Co kupiłam za te pieniądze? Nie mam pojęcia.

Dłużej tego nie wytrzymam.
Dłużej tego kurwa nie wytrzymam.
To nie jest życie. To jest kurwa jebane więzienie!

2 komentarze:

  1. Znam ten ból.Zamknięcie w klatce bez wyjścia.Jedynie trzba trzymać się nadziei że kiedyś jeszcze będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy szukać pomocy. Nie chcę żyć tak do końca swojego życia.

      Usuń