sobota, 24 lutego 2018

A to stowarzyszenie, na które wpłaciłam pieniądze wspiera osoby z borderline, chadem i zaburzeniami odżywiania. Widocznie tak bardzo potrzebowałam pomocy, że zrobiłam coś, czego oczekiwałabym od innych. Mam nadzieję, że dzięki temu, rzeczywiście będę mogła komuś pomóc. Mimo, że te pieniądze były mi bardzo potrzebne, nie zostały wyrzucone w błoto. Mimo, że nie kontrolowałam tego zachowania i teraz bym nie przelała tych pieniędzy, to jednak w całym tym chorym amoku zachowałam się dobrodusznie. To mi jakoś pomaga pogodzić się z utratą kontroli.

10 komentarzy:

  1. To ja, sowa. Dzięki, że się odzywasz. Pieniądze... Jestem w czarnej doopie, inaczej mogłabyś na mnie liczyć. Nie wiem co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, masz ten sam nr konta? jak inny podaj na priva. zwrócę ci tę darowiznę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do cholery, Dziewczyno - idź do szpitala. I to nie na dzienny, a na całodobowy! Ile czasu będziesz walczyć z prawdą? Jakieś koty, 200 złotych i inne pierdoły ZAWŁADNĘŁY CAŁKOWICIE TWOIM ŻYCIEM!!! Obudź się!
    Weź to na klatę, idź się leczyć/ratować i wreszcie zacznij doceniać dar życia (bo na razie, to robisz wszystko, żeby z/od niego spierdalać jak najdalej - a to nie jest dobry wybór... :().
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to nie pierdoły. Jakim trzeba być człowiekiem, aby tak napisać? Watpię czy ty w ogóle wiesz czym jest dar życia.

      Usuń
  4. Koty (przeszłe i te teraźniejsze) to jednak pierdoły. (Inni) Ludzie, to owszem - nie pierdoły. Jak się nie potrafi zauważyć tej różnicy, to albo jest się chorym na umyśle, albo borderem. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzewa, koty, ludzie - wszyscy jesteśmy mieszkańcami na tej planecie. Jeśli ktoś ceni dar życia, to wie o czym mówię. Border czy nie border, z pewnością jesteśmy z innych wrażliwości i innych kręgów kulturowych. Dla mnie np. kot nigdy nie będzie pierdołą, a człowiek owszem. Istnieją takie wpisy w sieci, na podstawie któych można autora z miejsca podejrzewać o pierdolstwo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Ciebie kot nie będzie pierdołą, a człowiek owszem...?
    To, wg mnie kończy dyskusję.
    Co by nie było - autorka bloga DO SZPITALA! I to jak najszybciej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, człowiek, który na blogu dziewczyny z długą historią BPD wymyśla innym od borderów i chorych psychicznie zasługuje na miano pierdoły.

      Usuń
  7. Do Animowego - ani człowiek, ani koty, ani nawet pieniądze nie są pierdołami, gdyż te ostatnie pozwalają tym pierwszym żyć (do szpitala np. trzeba mieć za co dojechać, o jedzeniu nie wspomnę...). A ratuje się i człowieka, i zwierzęta. Wydawałoby się, że to oczywiste dla wszystkich...

    OdpowiedzUsuń