czwartek, 22 lutego 2018

Naprawdę nie wiem dlaczego przelałam te 200 zł. Nie mam pojęcia. Nigdy mi się nic takiego nie zdarzyło. Nigdy. Napiszę A., że mam kłopoty finansowe i zapłacę za marzec z opóźnieniem. Za kilka dni powinna przyjść pensja.
Bulimia też mi się rozszalała od zeszłego poniedziałku, w tej chwili nie mam już nic. Receptę wykupię albo i nie, w marcu. Pierdolę to.
Pierdolę koty. Niech chorują. Jak będą cierpieć to je uśpię. Gówno mnie obchodzą. Nigdy nie byłam kociarą, a Nokia i Czesiek to byli moi przyjaciele, moja rodzina, kochały mnie. Byliśmy nierozłączni.
Pierdolę to, że mieszkanie zaczyna śmierdzieć sikami. Że przeszczane mam łożka, fotele.

Melisa ciągle miauczy. Te koty wciąż czegoś chcą. Chcę ciszy. Potrzebuję, kurwa, ciszy.

2 komentarze:

  1. Jak najszybciej oddaj koty. Na Paluchu powinni przyjać. Mogę pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, skorzystaj z pomocy Elvi.

    OdpowiedzUsuń