piątek, 29 czerwca 2012

Uskrzydlona

Dzisiaj okazało się, że póki co mam dwie prace. Pracuję dla dwóch firm. W tej drugiej przez dwa tygodnie zarobiłam drugą pensję. W tej pierwszej, czyli dawnej będę pracować zdalnie i na prowizji. Mi to nie przeszkadza, bo kasa jest ok. Do września popracuję tak na zlecenie, a we wrześniu założę działalność, żeby opłacać składki i tym podobne. Jeśli oczywiście będzie ok.

Mój szef, ten stary a jednocześnie nowy, wziął dzisiaj na rozmowę dziewczynę, z którą pracujemy przy tym kocim projekcie i powiedział jej, żeby się mną opiekowała i dodawała otuchy, bo ja nie wierzę w siebie. Że trzeba mi dodać odwagi i wiary we własne możliwości. Byłam zaskoczona, że R. tak podchodzi do mnie. Jestem szczęściarą.
Trafiam na wspaniałych ludzi. I co ja mogę dać z siebie w zamian? Chciałabym coś z siebie dać. Chciałabym być dla innych pomocna.

Być może będzie mnie stać na terapię. Niesamowite :)

7 komentarzy:

  1. Ciepło się na serduchu zrobiło,
    ehh, cieszę się Twoim szczęściem, Kobietko...

    (może... i mnie się uda...)

    OdpowiedzUsuń
  2. przypinaj chwile pinezkami - bo pamięć masz fatalnie stronniczą :-)

    wiesz kiedy ludzie są nam wdzięczni za obecność kiedy sami siebie lubimy - wiem wiem jak walnęłam ale pakuj w siebie a oni się uśmiechną - masz w sobie bezcenne dary a brak Ci tylko stałej wiary w SIEBIE; nie mamy na świecie nic cenniejszego niż JA - tylko sam z siebie wyskubuj puszek i głaskaj się - on niebywale szybko odrasta mądrze używany;
    piszę tu bo Cię lubię - domyślając się co masz w głębi

    OdpowiedzUsuń
  3. niedzielę zaplanowałaś? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Skoczę szybko do młodego do pychiatryka. Potem jadę do T, na obiad, a wieczorem idziemy do strefy kibica na mecz.

      Usuń
  4. rozpięta wciąż :-)
    dobrze, dobrze - przy sześciu końcówkach zawsze zawiśniesz na którejś i nie spadniesz - snuj sobie
    niteczki
    http://s3.flog.pl/media/foto/2783242_moj-pierwszy-pajaczek-tego-rokumoje-pierwsze-proby-testowe-w-plenerze-nikona-d5000kurwa-ale-czad-.jpg

    OdpowiedzUsuń