wtorek, 27 grudnia 2022

Boję się ludzi

No i jest słabo. Pewnie nic się nie dzieje ale wydaje mi się, że stało się coś złego albo się stanie. 

Bardzo się boję być słaba. Nie chcę być skazana na opiekę i wpływy innych ludzi.

Jestem niemal pewna, że wyrządzą mi krzywdę. Część świadomie, część nieświadomie.

Znów będzie tak jak kiedyś w domu, a szczególnie gdy byłam nastolatką. Będą mnie poniżać i szydzić ze mnie. Nie mogę pozwolić, by wpaść w ich ręce. 

Muszę mieć kogoś, kto mnie ochroni przed tymi wszystkimi ludźmi, którzy mogą wyrządzić mi krzywdę. Kogoś na czas mojej słabości. Kogoś, kto nie pozwoli, by wypowiadali do mnie pozbawione empatii i zrozumienia słowa. 

Muszę jak najszybciej znaleźć takie osoby. Zanim się rozpadnę i wszyscy mnie dopadną. Ze swoimi pomysłami na moje życie i na to co mi jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz