poniedziałek, 19 grudnia 2022

Poza kontrolą

Musiałam wyjść dzisiaj z domu - obowiązki, na które mi pozwala. Po przekroczeniu progu mieszkania mam bardzo silne zawroty głowy przypominające sekundowe utraty świadomości.

Wydaje mi się, że to dlatego, że muszę panować nad jeszcze większą ilością... brak słowa 

Mózg mi się zacina. Nie mogę niestety do szpitala. Próbowałam chyba jeszcze w piątek ale teraz już nie mogę. Nie sądzę, żeby mnie odcięło tak... Brak słowa

Do tej pory zdarzyły mi się w życiu trzy krótkie, maksymalnie kilkunastosekundowe dekompensacje z całkowitą utratą świadomości.

Zobaczymy, może okaże się... Utrata myśli 

Dostałam jakby pozwolenie żeby jutro pójść na sesję. Ale bynajmniej nie po pomoc. Chyba. Przez kilka dni walczyłam z myślami o tym, czy iść czy nie.

W ogóle nie pojawiła się myśl, by w jakikolwiek sposób poinformować terapeutkę o moim stanie.

Dlatego muszę sama. 

Pewnie za jakiś czas będzie lepiej. Zobaczymy jak mi pójdzie rozmowa z kimkolwiek. Póki co jadę metrem. 



2 komentarze: