czwartek, 13 września 2012

O rety!

O rety! O matko! O ludzie! To już dzisiaj. Dzisiaj muszę się spakować, dzisiaj przygotować materiały na wyjazd. Pójść wcześnie spać i nie zaspać. Wsiąść do dobrego pociągu.

Najchętniej poprosiłabym kogoś by ze mną rano wstał i pojechał ale nie mam kogo.

Oto plan dnia:

1) Sprawdzić pogodę na jutro i pojutrze we Wrocławiu
2) Wydrukować materiały dla Klientów
3) Przygotować ofertę na sponsoring portalu
4) Zanieść książki do biblioteki
5) Spakować się
6) Nie panikować
7) Nie pić
8) Nie objadać się
9) Wyrzucić kota przez balkon za szczanie mi na pościel!!!
10) Poprosić moją współlokatorkę, by karmiła koty podczas mojej nieobecności
11) Zadzwonić do siostry, która miała we wtorek operację i spytać o jej samopoczucie
12) Odebrać leki z apteki
13) Poszukać jakiegoś wsparcia, bo samotnie ciężko mi będzie przez to wszystko przejść

Ok ósma, zbieram się do pracy.
Pozdrowienia dla Was.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz